28 sierpnia 2015

Odnośnie poprzedniego wpisu.









Kamień z serca!
Możemy przestać umierać ze strachu!

I możemy doceniać.
Za chwilę wrzesień, szkoła i początek cieknących nosów.

Kiedy będziemy wstawać w nocy,
po raz piąty, do płaczącego dziecka,
możemy doceniać.

Że za kilka dni
będzie po katarze.
Szybko wrócą spokojne noce.

Bo to tylko przeziębienie.

Nie czerniak.



Możemy doceniać.
Będziemy doceniać.


Wyniki biopsji wyszły negatywne!
Dziękuję Wam !!
Z całego serca dziękuję za słowa wsparcia!!!
Bardzo były mi potrzebne!!





























Z brzoskwiń zrobiliśmy 20 słoiczków dżemu :)
I brzoskwiniową nalewkę ;)

20 komentarzy :

  1. Oj jak dobrze!!! Dzieki Bogu!!!
    Cieszcie sie tymi pieknymi chwilami!!!
    Przyznam, ze zagladalam i myslalam nierza o Was <3
    Magiczne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! uff....buziaki!
    doceniać....oj tak....

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie czekałam na informację z nadzieją, że bedzie własnie taka!!!
    i zgadzam się w pełni - przy takim strachu - kazdy dzien jojczenia czy "zwykła" nabieraja zupełnie innego wymiaru...
    nagle zdajemy sobie sprawe z tego, ze przynajmniej ma kto jojczyc i mamy komu wycierac nosek...
    Bardzo, bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wiadomość! :) nawet sobie nie wyobrażam jaką ulgę musiałaś poczuć - ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiadomosc :)cieszę się bardzo ,zdrówka i miłości dla Wspaniałej Rodzinki życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa !!!! Jaka miła wiadomość przed snem !!!! I zazdroszczę pięknych brzoskwiń ;) jestem maniaczką;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff! Az sie usmiechnelam!!:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka wiadomość na koniec dnia !!!
    Uśmiech ślę taki od ucha do ucha :)
    Ściskam ciepło :**

    OdpowiedzUsuń
  9. UFffff :)
    Smaka narobiłaś tymi brzoskwiniami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że wszystko dobrze! A Twoje słowa dopasowuję do siebie... "to tylko ząbkowanie, przecież kiedyś minie".. Często jesteś moją siłą napędową, albo jak taka mądra siostra, przyjaciółka. Dobrze, że Cię znalazłam w tym wirtualnym świecie!
    Pozdrawiam ciepło całą Rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super , wspaniale :-) Ściskam !!! Teraz pewnie słońce jaśniej świeci i wszystko jest wspanialsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i nie mogę się oderwac, pieknie, pieknie piszesz ;). Ciesze sie bardzo ze dziecie Twe zdrowe. Teraz musze meza udobruchac po humorach moich i pretensjach a on mi podlogi pozmywal ale bede wracac i nadrabiac zaleglosci.
    Trafiłam tu dzieki SzafaTosi;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ! Bardzo się cieszę, naprawdę :). Pozdrawiam cieplutko :) :) Joanna z pięknej i słonecznej dziś Małopolski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz.
Będzie on widoczny po zatwierdzeniu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ⓒ Wszystkie zdjęcia i treści zamieszczone na tym blogu są moją własnością.