10 marca 2015

Ja dzisiaj tylko na chwilę.




Wiosną na lato.
Latem na jesień.
Jesienią na zimę.
Zimą na wiosnę.





Nie narzekać.
Wciąż się uczę.

I chociaż w głowie już kilka ogrodowych planów.
Pietruszka przy pomidorach, mięta w doniczkach.
Kolor kwiatów przy ławce.

Wiosną na lato.
Latem na jesień.
Jesienią na zimę.
Zimą na wiosnę.

Nie czekać.

Tu i teraz.
To co jest.
Przeżywać mocniej.

Wciąż się uczę.




















Na zdjęciach nasz weekendowy śnieg.
Było jak w bajce :)
Było, ale się trochę zmyło ;) Razem z deszczem.

Wszystkiego dobrego kochani :)





















22 komentarze :

  1. Choć tylko przez chwilę ale miałas jak w bajce.. u mnie nawet tej chwili zabrakło ;-)))
    Masz rację - nie czekaj... żyj najmocniej i najpiękniej jak potrafisz - dziś ;-)))
    Uściski zasyłam - wiosenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana:)
      Nie mieliście w ogóle śniegu???

      Usuń
  2. I ja się tego uczę. Czasem zapominam, gdy na dworze plucha i zimno, a człowiekowi tak tęskno za słońcem. Ale się uczę i dziękuję za przypomnienie.
    Zdjęcia jak z bajki, oglądam co chwilę jedno po drugim.
    A Twój ogród, te schody i murki będą moją inspiracją przy projektowaniu własnego ogrodu. No i moja ulubiona biała balustrada oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha cieszę się :) Wiosną to dopiero będę szaleć z aparatem w ogrodzie ;);)
      Dziękuję :) ściskam Ciebie mocno :)

      Usuń
  3. Ale pięknie! U nas nie było tak wcale w tym roku. Jak nie lubię zimy, tak jestem zawiedziona jej brakiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna u Was zima w tym roku;) U nas za to zima z moich lat dziecięcych. Bardzo biała, bardzo mroźna. Ale fajnie, że już niedługo wiosna ;)

      Usuń
  4. Wciąż sie uczę tego samego.
    Piękne fotki, ale powiem szczerze, że wolałabym już takich obrazków za oknem nie ogladać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko na chwilę, ale jaka ona piękna:) I myśl - i ja również regularnie się napominam by być "tu i teraz", i zdjęcia - zima faktycznie bajkowa:))) A z twoim postem skojarzył mi się cytat "z Dalajlamy" (jeśli jeszcze nie znasz:), który zapytany co go najbardziej zadziwia w ludzkości, odpowiedział:
    "Człowiek. Bo poświęca swoje zdrowie, by zarabiać pieniądze, następnie zaś poświęca pieniądze, by odzyskać zdrowie. Oprócz tego, jest tak zaniepokojony swoją przyszłością, że nie cieszy się z teraźniejszości. W rezultacie nie żyje ani w teraźniejszości, ani w przyszłości; żyje tak, jakby nigdy nie miał umrzeć, po czym umiera,tak na prawdę nie żyjąc."
    Pozdrawiam z Krakowa (u nas aura tak zmienna, że sprzyja w życiu chwilą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne słowa i dużo w nich, niestety, prawdy...
      Ściskam mocno Dominiko :)

      Usuń
  6. Jaka cudna zima, tęsknię za taką. U nas w Warszawie tej zimy było tylko 2 tygodnie "zimy" a śniegu co kot napłakał. Pamietam prawdziwe zimy, takie ze śniegiem po pachy jak na zdjęciach, z mrozem że twarz drętwiała. Chociaż na zdjęciach popatrzę na zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam takie zimy!! Nikt się nie zastanawiał, czy w święta BN będzie śnieg, bo był zawsze:)
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Piękny śnieg u Was, a u nas wiosennie i zero śniegu :(
    Pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U na też już po śniegu, tzn. leży jeszcze, ale brudny, brzydki ;) a temperatura nagle skoczyła, w piątek było minus 10 a dzisiaj 20 plus ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  8. Fakt, gdyby tak bardziej umieć być tu i teraz :-)
    Zima piękna, ale ja się cieszę, że u nas już wiosennie
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak ja się ciesze, ze w końcu tu dotarłam ;) od wczoraj szukałam chwili by spokojnie usiąść i przeczytać co napisałaś.
    Czekać może nie czekam ale planuje na pewno. Straszną mi radość zawsze sprawia takie snucie planów, szukanie pomysłów na rzeczy do zrobienia i tak dalej. Dzięki temu mogę się wiosną cieszyć w zimie bo jedną noga już tam jestem ;) Co nie znaczy, ze nie doceniam chwili obecnej. Ot takiej jak ta - chwila spokoju, dom posprzątany, rodzina nakarmiona - można usiąść z kawa i poczytać :)
    Piękną tą zimową krainę mieliście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję, nie umiem żyć bez planowania ;) lubię planowanie i z moją czwórką moją świat by mi się chyba na głowę zawalił, jakbym tego nie robiła haha Plany mnie uspokajają :)
      I też doceniam chwilę, ale wciąż chcę doceniać bardziej ;)
      Ściskam mocno i czekam na olemonka.com ;)

      Usuń
  10. :) fruwając po blogach zaprzyjaźnionych (tak, ja się właśnie z nimi zaprzyjaźniam) wyczuwam ostatnio próby poskramiania przyspieszania, to ta pora roku
    w podskokach mijamy dzień za dniem, oddychając minutami, ale gdy uda się zaciągnąć którąś mocniej... tak zupełnie...dociera do każdej komórki, źrenice się powiększają, słuch wyostrza, widzimy więcej, czujemy intensywniej, tu i teraz
    szkoda tylko, że szybko łapiemy zadyszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zimie w Kanadzie wciąż jeszcze nie tęsknie za śniegiem ale generalnie to mi Wszystko jedno jaka jest pora roku ... Byle było słońce :) jestem uzależniona ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie oglądać takie zimowe fotki, kiedy wszystko wokół kwitnie :). Ten piesek jest boski:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony komentarz.
Będzie on widoczny po zatwierdzeniu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ⓒ Wszystkie zdjęcia i treści zamieszczone na tym blogu są moją własnością.